''Ο Ηρόδοτος είναι το δεύτερο σπίτι μου''

2013-06-23 17:31

Για μια ακόμα σεζόν θα αγωνίζεται ο Βασίλης Τσομπανάκης στον Ηρόδοτο, πράγμα που δεν ξάφνιασε κανέναν καθώς ο νεαρός παίκτης αγωνίζεται για το σύλλογο της Αλικαρνασσού από τα 5 του χρόνια! Ο Βασίλης Τσομπανάκης είναι 18 ετών και επί 13 ολόκληρα χρόνια προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ομάδα της καρδιάς του, τον Ηρόδοτο. Ο ίδιος μίλησε στο Prismasport.gr για την ανανέωση της συνεργασίας του με τους μπλε, τη νέα Γ' Εθνική αλλά και τον κόσμο του Ηροδότου.
''Ο Ηρόδοτος είναι το δεύτερο σπίτι μου''
Όπως δήλωσε ο μέσος του Ηροδότου, δε σκέφτηκε στιγμή να αποχωρήσει από το συγκρότημα της Αλικαρνασσού: ''Ο Ηρόδοτος είναι το δεύτερο σπίτι μου και δεν σκέφτηκε στιγμή να αποχωρήσω. Η νέα Γ' Εθνική θα είναι μια πρόκληση για εμένα ώστε να δείξω το κάτι παραπάνω και να βοηθήσω την ομάδα.''
''Πρώτος στόχος η παραμονή''
Όσον αφορά τη νέα ποδοσφαιρική σεζόν που θα βρει τον Ηρόδοτο στη νέα Γ' Εθνική, τόνισε πώς: ''Πιστεύω ότι θα πάμε κάνουμε πολύ καλή πορεία τη νέα σεζόν. Φυσικά, πρωταρχικός στόχος είναι η παραμονή αν και νομίζω δεν θα έχουμε τέτοιο πρόβλημα, είμαι αρκετά αισιόδοξος.''
''Ο κόσμος είναι ο 12ος παίκτης μας''
Ακόμα, αναφέρθηκε και στον κόσμο της ομάδας που δε λείπει ποτέ από το πλευρό της: ''Όλοι γνωρίζουν πώς ο κόσμος του Ηροδότου είναι ο 12ος παίκτης του. Μας παθιάζουν και μας ωθούν προς το καλύτερο. Το μόνο που θέλουμε τώρα είναι το γήπεδο και όλα θα πάνε καλά.''

—————

Πίσω